16.00-22.00.

Rubriken är mitt skift på jobbet idag. KUlans ;) Jaja, jag måste få pengar att shoppa för! :)
Första RIKTIGA skoldagen idag, vi har bara två lektioner med riktiga ämnen, norska&SO. Skönt, sedan är det bas-timma(typ samling,hahha) första lektionen(asså 20min) och en timma + 10min på slutet :D
Så ser min fredag ut  i skolan, alltså slutar vi 13.00 varje fredag,GALANT.
Vi fick ordentliga platser idag också, jag kom i killhörnan, men jag kommer nog trivas, dom är sociala, så vi får se hur lärarna trivs med det :Dehheheh.



Jag och hästen ICARUS, som jag ridit den näst sista helgen på sommarlovet, men jag har ridit han sedan barnsben :) Han är 1,72cm i manken(ryggen) så när vi var små stog jag på läktaren för att komma upp. MEN snällare häst hittar du INTE , om man är stor är man snäll, eller hur var det?



Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0