A closer look.


Du heter: Nora

Smeknamn: Noris. Esmeralda.Puma.

Låt som när du är ledsen sörjer till: Hurtful.

 

Beroende av: Vänner,familj och sådant.

Vad tror folk om dig? Olika, eller, asså jag kan inte svara på sådant du ska fråga andra! :D

Stämmer det? U tell me.

Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår och mina ögon, tror jag.

Hur imponerar man på dig? Omtänksamhet, iniatisivitet och humor.:D

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: " Skal begynne den lange turen hjem;) har vært i stavanger."

Var bor du? Oslo.

Trivs du där? Jodå.

Hur svarar du i mobilen? " A, de är Nora?".

Vem ringde du senast? Bossen.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: cenil=jag.

Antal timmar sömn inatt: cenil=jag.

Sov du ensam: m.

Brukar du komma i tid: Jo det gör jag väl :D

Hur känner du dig nu: Hungrig, lite orolig.

 

Vanligaste färg på dina kläder: Svart tror jag, men det håller på att bli ändring på det :D.

Vad tycker du om fötter: ahhahahha!

Vad saknar du: Mycket.

Hade du en bra kväll igår: Mjee?

Favorit dryck på morgonen: Te eller smoothie.

När brukar du oftast gå och lägga dig: För sent.

 

Är du blyg? Big NO.


Sysslar du med någon idrott: Rider :)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Snarare attraktion vid första ögonkastet. :)

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Om jag fick vara en kille för en dag skulle jag prova att ha sex med en tjej. hahahahah, tagit från en annan, men ganska vettigt.

Är du nöjd med ditt liv: Jag vet inte, det gåt inte att säga just nu. :)

Är du bortskämd: Big No, for real.

Vad gör du i morgon: Jobbar . :)

Vad är det värsta du vet? Falskhet.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja.

Vad är det finaste du fått? Vet inte?

En speciell dag du minns: MÅNGA!

Du samlar på: pengar.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Olika.

När grät du senast: Don't know?

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Det skulle jag vet  då!

Vill du gifta dig: får se.

Vill du ha barn:
Hoppas jag väl.

 

Är du musikalisk? Fråga inte mig :D

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.

Bor dina föräldrar tillsammans: Yes.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja .

Biter du på naglarna: SLUTAT.

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0