A start.

Idag var min första dag på min nya skola. I.o.m . flytten så valde jag att byta till en ny skola, ist för att gå i en dom och då gå i baracker (+ att det tar 20 min dit varje dag.).  Helt OK för mig, spännande och det är ju bara 1 år det är tal om ;)
Efter skoldagen kom min bror och hämta mig, vi drog och handlade champinoner(ahhah :D ) till maten efteråt och sedan hämtade vi mamma som idag blev utskriven från sjukhuset :)
När börjar ni skolan eller jobbet ?:)


En bild jag tog nu i sommras. Tycker den fick ngt skönt i sig på ngt sätt, typ ramen, blicken och kameran. Eller är det ett försök att vara poetisk bara ? hhah :D


Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0