Bloggar, negativ.

Nu är jag mitt uppe i ett tänkande. Ett rent ut av riktigt fjant tänkande enligt många.
Det hanldar om alla dessa bloggar jag läser, när vi pratade om sådant i en lektion i skolan och läraren frågade om  vi läste några bloggar sa jag ca.40 om dagen(stämmer,tyvärr?) , insåg jag hur fel det lät, har jag inge liv eller? haha. Nej så jag tänker ge upp lite av dem, det är faktiskt inte så bra psykiskt.. MEn då kan jag inte sluta tänka, "vem ska nu alla fråga, vad händer i bloggvärlden då?" , eller om någon frågar mig och jag inte kan svara. MEn jag har nog inte så mycket tid för bloggar, även fast det är lite av ett beroende. SÅ måste jag ta det lungan med dem.
Vad tycker ni? Låter det vettigt av mig?




Vart ska jag då få all inspiration ifrån?

PEace out, till alla er bloggar jag kommer sluta med, kanske inte på en gång men så småning om .

Ciao!♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

jag läser fler än dig, klarar mig inte utan alla bloggar! <3

2010-08-26 @ 17:19:57
URL: http://trulyamanda.blogg.se/

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0