Bloggar.

Jag läser över ca. 30 bloggar per dag. Tänkte jag kunde tipsa er om de bloggar jag läser ?:)

Manda - Min bff. Som just nu designer för Mogi :)
Jennie - En bekant kompis, som bloggar flitigt och bra :D
Frida - En blogg jag hittade för några veckor sedan, denna tjej är så sjukt cool & duktig. :=)
Tyra - Vem läser inte denna galet sköna bruds blogg? :D
Blondinbellas - Vi behöver alla en dos av henne, hon är viktig!
Hugo - Han är kul. MEn om jag ska vara ärlig så förstår jag inte alltid om han skojjar eller menar allvar på vissa punkter, heheh :D
Emma S - Emma lärde jag känna när jag var liten. Flitig bloggare :D
Emilia - Min väldigt goda vän, som bloggar  på bra. Dessutom tipsar hon om musik som är lätt att glömma.:)
Dollyblond - Sjukt kul blogg. Hennes ironi och poesi.  Inte minst kläderna!
Linda - En väldigt go bloggare. Bra tips och bra sammarbeten med företag, så räkna med rabatt koder. :D
Lisa O - Hon är en klass för sig!S-K-ô-N. Avguda hennes garderob!
Desiree - Ett litet måste i blogg världen. :)
Paulina - Paow. Hennes åsikter är jag oftast inte så ON med. MEn hon är ju underhållande ;)
Amir - Got-a read a gay-blog, dahhhh ;) :D
Aliette - Göteborskan ett litet måste där också :D
Annie- Paows kompis, om jag förstår rätt är hon halvt grek och ser ut som en grekisk gudinna. Jag vill också ha bruna ögon !
Foki- ibland blir det för mkt hello kitty osv. Men hon är ändå ett måste, hon har också en egen klass ;)
Sofia J - FLITIG bloggare. Mycket inlägg och en bra och underhållande, bred blogg :)
Ebba - En ung faschonista, gillar sättet hon bloggar på, bara lite fler inlägg skulle göra det super :)
Sara - Tjejen och jag firar jul tsm med våra familjer :D Göteborska!
Ylva- Bekant :=) Hon har en blogg som är perffa att kika in på varannan dag:) Härlig blogg.
Petra T - Galna, härliga petra tungården från Glamourama, Ett MÅSTE MÅSTE! :D
Dani - Skön,bra,Skön. :D
Freja- Alla minns väl Freja som vann Top Model i sverige? Kul att följa med på hennes äventyr!
Michaela Forni - Ännu en Glamourama tjej. SKOR, det är en av sakerna vi delar intresse för!
Cimon med C - Poetisk fotograf. Som medverkade i PH. Gillar hans humor :)
Voe- Den norska toppbloggaren, kul att följa i och med att jag bor i Norge ;)
Sara Montazami - Kul att följa henne. Hon är en riktig faschonista och love hennes style ;)
Utan läppstift känner jag mig rädd,naken,exposed.(MARIA MONTAZAMI)- Hur kul är det inte att hon bloggar? När inte Hollywood fruar sänds kan vi fortfarande följa henne när hon handlar tastels ;)
Kling,Kling - Om det är mode du är intresserad av, då räknar jag med att du redan läser klingans blogg?
Hanneli- Inspiriation är ordet!
Hibbs- Anna är den sista och tredje glamourama tjejen, hon verkar ärlig och hennes blogg är härlig! :)

Ok, jag har nu insett att jag läser över 40 bloggar, för det är många jag inte tagit med och jag är uppe i 32! Fråga mig om det är innom någon katigori du vill läsa en blogg? Förlåt om inte du är med, men jag är trött i mina armar nu :P




Klicka på bilden för att komma till bloggvärldens MÅSTE, Kenza.

MEn fråga på, jag läser många utländska bloggar, allt från usa till italien, till Norge, a allt typ!


Ciao!♥

Kommentarer
Postat av: The sex and the city

Jäklar vad mycket bloggar. Ska kolla igenom alla så kanske man får lite bra tips :) Jag driver en modeblogg skriven på engelska. Just nu är det mycket om modeveckan och visningarna jag var på, om du har lusta att titta in :)

2010-08-22 @ 09:29:26
URL: http://thesexandthecity.wordpress.com/

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0