Lörenskog.

Tjo. :D
Idag har jag solat ute i en och en halv timma tror jag det var , vid 12 tiden iaf. Får passa på nu innan hösten kommer springandes. :)
Var nyss i stallet också, pollen var seg,seg,seg , vilket han inte brukar vara, men han skvatt ett par gånger pga KO LUKT, hahahahah! Knas :D
Nu har jag duschat sitter här och tittar runt lite, ska käka sedan bege mig mor Lörenskog, flyttade ju därifrån för inte så länge sen, men har nästan inte träffat några av mina girls i sommar,så vi ska träffas ikv. :D



Hahah vilken rolig bild, så otroligt fagert;)heheh, iaf på mig och beccis :D

hahah Ulli :D

Jag och Malla :D

En mobbe bild på Cellan :D

Typ ett år sen denna bild togs :=) Jag,Camilla,Cella,Maren. :)


hahahha vilken biiild. Sjukt pinsam på ngt sätt. MEn jag bjussar på den;) Line&Jag.:)


Nu fick ni lite bilder på några av tjejorna iaf :)


Ciao!♥


Kommentarer
Postat av: The sex and the city

Haha nä men de är kul att ha något att göra på bussen/tåget, så då kan det vara bra att ha många bloggar att kolla in :)



Va kul! Har lite kvar att dokumentera från Fashion Week så de är bara att kolla in :)

2010-08-22 @ 19:25:33
URL: http://thesexandthecity.wordpress.com/

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0