Nike.

Sitter och softar de sista minuterna nu innan jag ska slockna , detta i min gosgos Nike tröjja. Finns det något bättre än att sitta i en sådan och bara vara med en kopp varm kakao. Jo , det finns bättre stunder, MEN, denna stund är awesome kamel shit också :D

Jag + 2 av mina bröder har sett Prince of Persia, nyss. Den var bra, men som halv iranie (persier) kan ju lungan säga att det nästan inte var några som helst förbindelser med själva kulturen osv. Men jag vet inte hur vida om delar i historien (asså detta låter fantasirikt, men menar inte så.)är sann :)? MEn godkänd ble v den iaf, helt klart :D


Ni får lite ego-s , jag har inte haft ork med kameran nu i det sista, sorry.





"Kul att se dej" bilden. ;)



En stor besvikelse var faktiskt att dom inte använde persiska fullblod som hästar. Dom är väldigt utåliga och har temprament och är otroligt vackra, så varför inte göra det mer äkta. Jaja. Se filmen ändå den är ap bra :D



Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0