Thunder.

Jag sov som en sketen råtta imorse! uhhhh. vaknade, blev väckt, somnade osv.osv.
Men vid tio/elva tiden drog jag och  min fader in till Oslo, först lite ärenden och en utav dom var banken för mig. Vi var först på ett center där min bank finns, jag vill sÄTTA in pengar på ett konto som inte är mitt, då säger mannen att jag måste fylla i giro och grejjer, det tar då typ fem dagar för the money att komma in, NEJ TACK. Det har liksom aldrig varit några som helst problem förr på samma bank, bara ett annat ställe? Han sa att det går ju mkt lättare att göra det på internet, men du mister jag har ju ingen möjlighet till det, det funkar inte! Så efter hela denna dagen återvänder jag ist till den banken jag brukar gå till, vid mitt jobb. Stoppas av en skyllt:" Vi flyttar och har tyvärr stängt. Välkommen till vår nya lokal(långt borta för mig.) 19 augusti. "
Då exploderade jag nästan. åh! Pappa sa några välvalda ord till mig idag då: I Norge får du alltid olika svar, ta åt dig det mest positiva och följ det. (iaf typ så, han är iranie, så då formulerar man i 5 min.. ).

Nog med detta, jag hade iaf världens huvudvärk nästan hela dagen, åska i luften tror jag?

Hittade iaf 2 kavajer och en tröja i Oslo. Ska visa någon dag, för jag ska skärpa mig på att blogga!

Jag+Pappa lunchade också på BIT, sjukt god baguette och peston, den var HIMMELSK.



Detta är förövrigt min favvo tröjja nu. EN "rök-kofta" som jag kallar det. heheh. En stor stickad kofta/cardigan i mineral rött. Love it!


Ciao!♥


Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0