8/12-2010 en onsdag.

Vilken dag!
Hoppade in i Mikkes bil vid 11.20 idag, vi skulle ta bussen till lillestöm bussterminalen där och sedan (det jag var omedveten om) ta yttligare en buss till gymnasieskolan vi skulle besöka idag, med nästan hela skolan(9-or). Grejjen var den att jag hade bara 25kr kontant och resten på kort, så jag kom bara med bussen till lilleström, så sprang jag till banomaten ganska långt bort, sprang tbx, då var alla min friends osv på bussen som PRECIS drog, typ. Lyckat, haha, nej men de skickade busstider och hela packetet till mig, så det var inte så att de lämnade mig, det var ju egentligen gångavstånd till gymnasiet men vi tyckte det var kallt! LAThet.se... Men jag kom iaf på nästa buss, då de går ganska tätt och snart var jag på skolan med de andra;) ahhah, men det var en lärdom, HA ALLTID EN HUNDRING HEMMA , typ! :D Efter det 2 timmar långa besöket gick vi alla in till centrum och käka kebab, haha, helt ok kebab och vi mötte upp några fler också så vi såg ut som en heeeel klass;)
Drog senare hem och pluggat/fb/plugg/fb osv.
Har de 2 sista proven imorgon, sen har vi denna stora norska uppgiften som jag inte kommit sååå långt på, jobba lite nu med det tänkte jag och  sedan hela imorgon :)
Förlåt för allt prat men det var helt plötsligt skönt att skriva, bara skriva menningslösa inlägg:)
Dag-grejjen som jag hade i inlägget under tänkte jag ta bort några dagar, som blir fööör privata osv. Så då kan det ju bli en kalender!? Bra va ?


Nu får ni lite bilder på hur jag såg ut idag, ego times ;)


'

Vi hörs då, förhoppningsvis VARJE dag om allt går som det ska med FRÅN OCH MED NU KALENDERN;)

Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0