Dag 3. - det här har jag ätit idag.

Ja, käkade mackor till frukost och lite tropicana apelsin juice;)
Men eftersom att jag inte kommer kunna blogga om detta ikv, ska ju jobba och sedan raka marsch mot Guro, så kan jag skriva vad jag åt nu! Fick en macka av Sairan, TACK för den, den var ljuvlig, är ju sjukt hungrig.haha.
Det var en mellan grov macka med smör och gurka på, enkelt och gott, så det är min lunch idag, skulle dock inte tacka nej till riktig mat!MEn jag lever i norge..

Ungefär som på bilden jag hämta från google ser den ut. Minus osten och den såg också lite finare ut, alltså den jag käka haha;)


Får se om jag hinner blogga ngt mer idag, kanske fler inlägg under skoltid?

Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0