December 09 2010. Mina föräldrar.(dag2).

Här ska jag inte bli FÖR privat.
Min pappa är från ett annat land om jag har nämnt det så har jag, men det är inte såå viktigt, tycker jag även fast jag är stolt över min bakgrund. Som sagt detta ska inte bli så privat:) Mamma är från sverige.
Mina föräldrar älskar mat, att prova nya mat kulturer osv, som jag då eller kanske man säger att jag är som dom ?
Ja jag vill inte säga så mycket, kanske sagt mer eller mindre i bloggen förr , kanske efter detta också. MEn det känns som om jag lämnar ut ngn utan att ha frågat om jag gör detta alltihop i ett inlägg.
Summeringen är väl att jag är nöjd att jag har dem:)<3



Båda gillar väl typ blommor och natur också;) Denna bild har jag tagit!COPYRIGHT!

Ciao!♥

Kommentarer
Postat av: Kristin

Hejsan kika in på min blogg!

2010-12-13 @ 13:24:24
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0