Julen är här.

Ska börja med att skriva lite om vårat kyrkbesök med skolan idag. KAOZ.
Som ni säkert vet så har man ju oftast kyrkbesök när det närmar sig högtid? Vi gick ute i det blåsiga snövädret till den lokala kyrkan, som ligger ganska nära mig och HAR EN FANTASTISK utsikt( tom. jag säger det, ahha). I tisdags/måndags hade vi fått "anmäla" oss frivilligt om vi ville sjunga "änglarna ger oss hopp och tro"-sången i kyrkan på torsdag(idag).
Jag och mina kompisar+fler "anmälde" oss. Vi övade en gång, lite halvt sådär med en dator som texthäfte för 20pers.  haha. Iaf så kunde vi  alla inte sången HELT, vi kunde den men inte alltid i ordning, så när vi stog där i kyrkan framför alla lärare och elever så började vi VÄLDIGT fint, men när vi skulle sjunga sista versen, sjöng en av ledsångarna fel vers (och jag och erik som hade iphonen, kom av oss HELT då vi hade den rätta texten i handen, ahha) , så alla kom av sig, pianisten och vi. Det blev tyst i en halv sekund sedan tog ERIK tag i det med hans gigantiska mansröst och brakade igång lite halvt i versen, vi hakade på mitt i allt skratt och när vi 5 sekunder senare var färdiga bröt jag ut i ett GAPSKRATT! HAHAH, och hela kyrkan skrattade med/åt mig,ahhahah, så sjukt kul! Jag tyckte inte det var pinsamt, BARA KUL.


Bjuder på 2 väldigt  värmande bilder(på en julstjärnlampa), nu när det är så kallt ute så blir iaf jag typ "varm" av dessa bilder, ahha"


Ciao!♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

svar: okej :p vilken köpte du då? :)

<3

2010-12-18 @ 11:02:44
URL: http://trulyamanda.blogg.se/

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0