Kokar te, stupikvart.

Vi har ju inte någon vattenkokare, sedan 6 månader(ca) tillbaka. Den var BÄST i många fina år, men mamma råkade damsuga och vällte ner den, 1000 bitar var det sista jag såg av den.
Men det funkar med kastrull och vatten! Så kastrullen står alltid redo för mig nu, har ju världens dummaste hals! ONTONTONTontont!
Sitter och smitittar på Robinson medans jag är inne på fb, såklart ;) I min onepiece, sköna kameler -minus halsen då;)http://omtvserier.se/wp-content/uploads/robinson2.jpg


Hur går det med förslagen till I-phone skalen?

Ett ganska coolt ett, men jag vill ha förslag på sidor&affärer som säljer fina och bra skal?

Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0