Något jag ska innom kort.

♥ 1 – Presentera mig själv. 
♥ 2x.
♥ 3 – Mina föräldrar.
♥ 4 – Det här åt jag idag.
♥ 5 – Vad är kärlek.
♥ 6 – Min dag.
♥ 7 – Min bästa vän.
♥ 8 – Ett ögonblick.
♥ 9 – Min tro.
♥ 10 – Det här hade jag på mig idag.
♥ 11 – Mina syskon.
♥ 12 – I min handväska.
♥ 13 – Den här veckan.
♥ 14 – x.
♥ 15 – Mina drömmar.
♥ 16 – x.
♥ 17 – Mitt favoritminne.
♥ 18 – x.
♥ 19 – Detta ångrar jag.
♥ 20 – Den här månaden.
♥ 21 – x
♥ 22 – Det här upprör mig.
♥ 23 – Det här får mig att må bättre.
♥ 24 – Det här får mig att gråta.
♥ 25 – x.
♥ 26 – Mina rädslor.
♥ 27 – Min favoritplats. 
♥ 28 – Det här saknar jag.
♥ 29 – x.
♥ 30 – x.

Skulle ha börjat 1 dec, men hinner inte, börjar till helgen, då är jag så gott som färdig med skolan.  

PLUGG NU!

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0