Oslo,Karl Johan, Akerbrygge, EATALY.

I lördags drog jag med några tjejkompisar in till huvudstaden för att shoppa julklappar osv. LYCKAT blev det, riktigt kallt och vintrigt ute så efter en stunds shopping mötte vi upp 2 kompisar och drog till resturangen Eataly på Akersbrygga. Jättefint ställe, mysigt,italienskt och god mat. Vi hade det väldigt trevligt och drog senare vidare med spårvagnen mot Oslo City center, det är ett gigantiskt shopping center mitt i oslo,typ :=)
Skulle köpa en bok också, (en julklapp) slutade med att när jag väl hittade boken hade vi varit i typ 5 bokhandlar! Hahah, men fick ju iaf tag i boken :=)
Nu bilder:


Helene&jag:)

Hahha :D


Pizza!Käkade Ibra, helt OK GOD! Sjukt länge sedan jag käka pizza, så det var ju GoTT kan jag lova ;)


Ciao!♥


Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-12-06 @ 21:27:53
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0