T+E.

Jag kan inte sluta dricka te!
Men det beror på att jag har så ont i halsen såklart;)
Jag dricker ett och samma te hela tiden, "Red Berries" från tvillings, eller vad det nu heter, stort märke iaf.
Jag har dock vant mig att dricka te utan mjölk och socker. Mjölk pga att vi slutade med mjölk hemma i sommras typ och då hade vi ingen mjölk hemma, så då vände man sig ;) Socker, hade först 3 sockerbitar tror jag, sedan 1 sockerbit och tillslut noll. Hahah:D
Så tepåse;)


http://www.mathem.se/images/products/medium/te-red-berries-200g-twinings.jpg
Just nu, sorry för mörkret;)                                               Te-et!

"Hellenius hörna" nu, men det var inte så jättebra gäster dock:/

Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0