Tisdag, 14 december.

Hej!
Jag kan börja med att tala om att jag är beroende av FACEBOoK spelet  "IT girl", farligt, men dom har ju en "spärr" då profilen MÅSTE vila så att man inte ska bli för beroende. Bra egentligen men väldigt irriterande,ibland;)
Som ni säkert förstår så har jag ju jobbat HELA helgen, runt 20 timmar sammanlagt. Det är julhandel/fika också så då ökar folkmängden på cafet FORTFORT, mycket folk med andra ord. Jobbade även igår, då satte jag ihop en spotify lista med JUL MUSIK, seanbanan, carola, Amy Diamond osvosv, massa klassiker med WAhM osv.


En bild jag tog i våras, på web camen. SER JAG INTE ruskigt likt ut som kissie/alexandra nilsson ?!(negativt dock, men haha);)


Ciao!♥

Kommentarer
Postat av: Isabella ♥

det spelet har jag inte provat :P kanske borde

2010-12-14 @ 17:45:34
URL: http://isabellahz.blogg.se/

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0