Torsdag, nästan fredag:)

HEj Hopp i Galop !
Läget? Med mig är det ganska bra trots att jag fortfarande håller på med den stora norska uppgiften;) Fått många skratt i dag med andra ord, hahah.
Hur tycker ni att det går med min "dag kalender"? Den är faktiskt numera EN EGEN KATEGORI som kommer fyllas väldigt mycket här nu under jultiderna. :) Bra va ?
Var på ett till gymnasium idag, DÄR VILL JAG INTE gå, hoppas jag inte behöver gå där, ska satsa STEN HÅRT på den som vi besökte igår! HÅÅÅÅRT NU !
Ska ta tag i Norskan nu, typ hela kvällen kommer jag nog ägna mig åt den.
Har iaf dragit av mig jeans och tröja osv, så ngn outfit blir det inte idag, har mjukisar på mig, ska sitta still vid datan typ resten av detta dygn så!

HAha, gissa vart jag är i huset ? Vad får mig att göra detta uttryck?

Rapade i skolan idag! GRYMT, så sjukt kul vare, hahahah som jag skratta efteråt! WE roule!

HAHAH, har lärt mig tecknet för "Westside" , kommer ju från värmland som ligger VÄST I SVERIGE! Awesome shit ;)'

Detta te är det jag dricker för tillfället, GOTT.  Det är te på morgonen(om jag hinner det vill säga) och te på eftermiddagen och tillslut te på kvällen:)

Platsen jag sitter nu. Te kopp dator, dataväska, bok, ljusstake osv. Ser lite rörigt ut men det är ett stort projekt som sagt och man behöver grejjer överallt ;)

Kan ni ge tips på vad ni vill se mer av i bloggen ? Har ju blogglusten igen, enklare att hålla den vid liv om ni HJÄLPER MIG att säga vad jag ska skriva om eller inte osv?



Ciao!♥


Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0