Vad är kärlek?♥♥♥♥♥ (dag4)♥♥♥♥♥

Vad är kärlek eller varför denna obesvarliga fråga eller varför denna OÄNDLIGA fråga?
För visst är den oändlig på något sätt?
Jag är nog inte rätt person på att förklara, för förklara är inte min strong side;)
Kärlek, ett sådant tungt och känslofyllt ord, ja bara ordet säger mycket.
Syskonkärlek som är den samma som föräldra kärleken, du kan inte klippa bandet det finns alltid där.♥
Första kärleken, den är väl alltid speciell, unik och en du aldrig glömmer.♥
Kärleken till vännerna, den är ganska lätt, tror jag. Även fast det är hårt ibland, upoetiska ord där, vet, men det är så jag tänker LITE på det. Tänker inte så mycket på detta , så impulsivt det kan bli med andra ord.♥
Kärleken till din hobby, den styr du över, antagligen är du passionerad och med tiden bygger man en kärlek även till detta, tror jag.♥
Kärleken till djur, den har inte alla, tyvärr. MEN den är fantastisk, din hund blir som en syster/bror, din häst blir en terapeut, din katt blir din lekkamrat osv.♥
Kärleken till dig själv, den är antagligen OTROLIGT viktig om du frågar mig? Inte att "åhh gud vad jag älskar mig själv", men att man accepterar sig själv, om man är en god människa det vill säga ;)♥

Kärlek har vi i vardagen, du kan hata folk du älskar. Du kan prova att springa från kärlek men det går inte, kärlek är så naturligt och kan leda till gott och ont. Man kan bli kär i kärleken också, vad tycker ni om det, är det så? Jag vet inte hur jag ställer mig till den frågan, den är absolut diskuterbar!♥




Ta hand om er!

PS: kanske det blev bara spekulationer osv i detta inlägg, men,men. En intressant sak är också det att MÅNGA storbloggare skriver, "ÄLSKAR ER" "Kärlek till er!" osv, har vi börjat utnyttja orden innom kärlek, går det att utnyttja dem? Vad tycker ni?


Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0