Semester.

NU. Nu börjar min semster, fram till 16 augusti. Skönt, men overkligt;)
Ska bland annat hem till Värmland och slappa. Förbereda mitt liv. Ta tag i saker =)
Hoppas allt är väl  med er?
Mina crazy-cousins har varit här . Galet, men kul :D Har dock jobbat hela veckan och så, men vi hann med en heeel del ändå!=)

Jag för några/ngn vecka sedan. Jag kan inte ta bilder här och nu, det är lite mörkt i min brors rum nämligen;) Men jag ska försöka ta tag och föra över bilderna från kameran snart -.- ;)



Idag jobbade jag. Det var KAOS. Det pga att folk inte tar ansvar, egoistiska , respektlösa mot allt och alla när det kommer till jobbet. Tyckte verkligen synd om min chef idag. Men det fixade sig:)


Sitter nu med mina bröder vi chillar och har köpt lite gott. + räkor, som vi ska mumsa på snart och slå på en film kanske?

Imorgon väntar en dag med vänner i Oslo. Vi drar till Norway Cup och tittar :) Senare blir det hästen:)


Ciao!♥


Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0