21.25 18mars 2010

Har inte riktigt vant mig ännu med att skriva 2010 , det känns liksom så fel på något sätt? Känner ni också så eller är det bara jag?
Nu ska jag smörja in mig i fina/goda dofter i form av bodylotion osv. Sedan ska jag krypa ner i min säng och kanske se på någon mysig bra film? Planerade också att gå och bada i badhuset med 2 av mina bröder på måndag eller någon annan dag, hoppas det blir av för det är något jag ska försöka göra nu i vår sommar så att mina benmuskler byggs upp. Har ju fått order om det från instruktören, så måste ta tag i det!
Måste också ge en "dagens braiga människa", den går till en tjej/kvinna som jobbar i cafeterian på skolan, hon är aschysst och verkligen snäll och allt sådant man borde vara när man själv är ung och jobbar på en ungdomsskola. :) Jag brukar samtala lite med henne och hon sa att jag borde skaffa blogg, men så sa jag att jag redan har en, då ville hon veta vad den hette, så såklart fick hon det, och det visade sig att hon hoppade in här och kika lite:) Hoppas hon stannar ;) Så iaf så är hon grymt snäll och söt, diggar henne, skönt med moget folk på skolan! ^^

Här sitter jag och surfar osv. när dagarna bara susar förbi känns det som! Men med en sådan vacker apparat som denna, så får man inte sådan ångest ;)


GODNATT!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0