AjNEJFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!

Ja hej! Som ni ser är inte rubriken positiv direkt ;) heheh. Det var nämligen så att pollen ville inte ha mig på ryggen helt plötsligt! Vi travade av, red mot utgången som är SÅÅÅÅ LÄSKIG!!!(enligt schübban iaf). Han ser människor och blir rädd? Han flyger åt ENA sidan jag åt ANDRA! Då blev jag förbannad och skrämd så att jag fällde en tår! Ungefär så arg som rubriken säger sig vara. Men jag förlät polleskrutt såklart, han kan ju inte hjälpa att han blir skrämd den gullehästen. Efterråt blev han såklart super och var i underläge kan jag lova, han liksom visste att han gjorde fel och stod stilla och vänta på mig! heheh, inte normalt med han så♥
Jajaj,  nu sitter jag med 4flätor,2i luggen och 2 stora. Vill ha lite vågigt åtminstonde. Imorrn alltså :=)
Men nu ska jag chilla se på Bella&Tyra Show osv. Pluggat har jag gjort som en HÄST! heheh :P

Nu diggar jag mitt huvud till Alicia Keys♥









Hoppas på vågor/lockar imorrn då! HÅLL TUMMARNA!!!!!



hahah konstig denna bild blev, hahah! Men iaf det jag vill säga är att jag ÄLSKAR denna Hoodie♥
Och tights/Leggings, vrf har ingen sagt till mig att det är grymt skönt och snyggt!???;P



Så ledsen/besviken och SKRÄMD blev jag då vi flög åt 2 olika håll, jag och pollen ;) :(




Såhär ARG! heheh, jag verkligen stampade i ridhuset när jag gick mot han efteråt, det kallas TEMPERAMENT, tror jag?



Men nu är jag iaf glad och nästan oskadd:) Lite ont i axeln med andra ord.




Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0