AWESOME!

Fan vad bra jag är ibland!Gjorde tre stk läxor med Power Point, alltså 3manualer(Y) STOLT* hehhe. men jag har fortfarnade mkt läxor kvar, men lite glad blev jag ju såklart !
Nu ska jag belön mig själv med en film, nämligen Fucking Åmål. Aldrig sett den, lite smått efter va ?;)
Ska bli kul att se den, har ingen anning om vad den handlar om, men det lär jag ju se :=) + att jag känner en som bor i Åmål !^^heheh
Efter det ska jag läsa engelska och förberda mig för imorrn, samt en dusch? :)



Sen ska jag såklart blädra i min garderob också;)

ps. bilderna är några  dagar gamla :P



Ciao!♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fin ring.

2010-03-10 @ 20:43:12
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0