"God Morgon"

hehe, var inte oroliga, jag vaknade 11.50 så jag har minsann varit vaken länge ! ;)
Sitter i mitt nystädade rum och njuter av solen som kommer in här :) SÅ UNDERBART att den äntligen visar sig !♥
Jag har alltså ätit frukost och städat , tom. PUTSAT MIN SPEGEL(på tiden). Tog också in mitt gamla,smarta och flexibla skrivbord. Det är på skrivbordet som min kära dator står ;)
Igår var vi som sagt hos Sheida och hennes familj, de är våra familjevänner. Där bjöds dety på tårta och glass och en massa annat gott, lite myskväll med 2 familjer helt enkelt ! :) bilder och mer om det senare .
Nu ska jag surfa lite, sedan ska jag till polleplutt och rida :)


En liten morgonbild :)


Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0