good moorgoon

hello fina som fula! ;)
Nu har  jag kommit hem! Var hos Ulli hela kväll och natt:) Drog från jobbet vid halv åtta och sedan hem och fixailix och sedan for jag till ulli :) Hade med mig efterrätt och dricka också, snäll som man är;)♥ Dock tog vi inte några bilder så jag har inget att visa er tyvärr, dock kan ni få se en trött Noris.
aja idag ska jag plugga rumpan av mig, tyvärr. Har massa MASSSSSSA TYSKA, blä. En Power Point presentation tills imorrn, en bokrecentation(stavas?) på engelska , asså sen har jag en polle som ska skrittas också, jag ger mej fan på att han är en tickande bomb idag tyvärr:/ Han får inte skor förens på TISDAG, KATASTROF, men vi ska försöka att överleva ;)

Det är bara att sätta igång, kanske får en paus också, det vill säga om mina bröder+kompis förmodligen vill spela tv-spel dagen efter :D heheh, man kan alltid behöva ngt sådant mitt i pluggandet ^^ :D






Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0