Hellu lilla duuu

Hellu bluggen ;)
Nyss klivit innanför dörren efter en yttligare skoldag. Vi hade matteprov med en lärare jag nu efter det mindre gillar. Men vi som var klara först fick iaf tillslut gå lite tidigare. Sen "gick" (typ idiotspranggick) jag och min kompis Ulrikke, hennes söta lillsyrra joina oss efter vägen också :)
Idag har jag en hel del att göra.
  1. Sova en kvart
  2. STÄDA.
  3. ÄTA.
  4. Packa (kd imorrn)
  5. Rida lektion. kl.18.00
Ska alltså hinna med mycket innan klockan sex, ska försöka blogga mer ikv också :)
Som ni säkert redan vet så ska jag åka hem till Karlstad imorrn, HÄRLIGT att träffa alla kompisar och nära och kära igen♥
På söndag får jag en utländs överraskning så häng med här då också, blir mkt spännande!

Jag åker direkt nästan efter skolan imorrn så Schübban får ridas av sin riktiga ägare då :) Men på söndag/måndag är jag hemma igen.
Men nu ska jag göra nummer 1 på listan: SOVA!




Örhängen hade jag lyckats ta på mig idag också! :D(Y)
+ min "stadströjja" ;)

heheh,blev lite lite sömn inatt...

Thumbs up för morgondagen! :D





Ciao!♥


Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0