Hissar och dissar

Ok jag gör det också, hissar och dissar. För igår kom jag på hur kul det var!


Dissar:




Falska människor.
De bara förstör HELA TIDEN. Ena gången duger man den andra inte. Asså vadfan är felet på folk? Kan de inte bara vara ärliga? särskilt tjejer...



The väder...
Bläääääääää! Finns det äckligare väder änn nu? NEJ! usch, det luktar fukt ute och detär fuktigt,äckligt och blaskit. Nej tummen neeeeeeeeeer.

HEmma hos oss ser det värre ut en detta:O -.-




Min Mobil...

A min mobil är numera helt stuuuuupiiiido!
Helt plötsligt funkar inte 7-8-9 och det gör det otroligt svårt att skriva sms... ÅH! Men helt plötsligt kmr det tbx, när man inte behöver det. Men ska väl kanske köpa en som jag kan ha medan jag inväntar sommaren, för då blir det nog ny hoppas jag. Har ju haft denna i snart två år. Nokia Xpress Music 5310 go and fuck YOURSELF!





HISSAR:




Johan Falk  filmerna.

Alla som har sett dom håller nog med att de är på HISS! De är BÄST! Mina favoriter av de sex filmerna är nog,Vapenbröder och den sista. :) Leo Gaut(elr vad den heter) är inte bra alls. Gillar mest när det kriminella gänget är med faktiskt, det blir mer spänning. Men alla är iaf hyfs förutom Leo......
Såklart vet nog alla en av anledningarna till detta också,Frank(JOEL).

Detta är affischen för Vapenbröder.


Gymma med kompis!

Det ska jag nog försöka med idag fast jag har huvudvärk! Det blir roligare än att träna själv iaf. Och så hoppas jag på en förändring, men det är faktiskt mest pga att jag inte har nog med benmuskler, alltså inte så stark i benen..



Att jag nu ska ta och lyfta mitt lata arsle och jobba med läxor...
Måste tillföra lite goood energi i denna dystra tråkiga dag som nu ska bestå av läxor, även fast jag hatar dem så måste jag hissa dem för att jag ska göra dem typ. heheh.



Lite kul med hiss och diss va? Säg vad du tyckte om det ???

Ciao!♥


Kommentarer
Postat av: Ninni

jag älskar verkligen oxå Johan Falk filmerna!

Dom är grymma!

Mycket bättre än Beck & Walander!

2010-04-01 @ 14:03:56
URL: http://happynathaliee.blogg.se/

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0