Home from secret.

FAAAAAAAAAAAAN! Min systemkamera vill inte funka, få lämna in den på rep då! den typ bara:eheheh----------------.
MAN BAH AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! ahhah, seriöst det är inte kul-.-
Men nu kom jag iaf hem från hemligt, ni kommer få veta vad det är som är såååå hemligt om förhoppningsvis några/nån månad! :D:D:D

Så eftersom den där kameran inte vill funka tog jag camisar!

The fooood. Lite gott kött,pommes och sallad. :)

:)

SÅHÄR GLAD VAR JAG NÄR JAG TOG DEN SISTA BILDEN,FÖR EFTER DET FICK JAG ÄTA!!! :D asså bilden blev galen/glad....


Cam bilder om en sek!

Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0