Home from work!

Vet inte om jag sa att jag skulle och jobba ikv, men nu har jag gjort det iaf. Gick bra =)
Nu ska jag se på lite program osv, som jag missat idag:P Svenska Hollywood Fruar, Familjen Annorlunda osv. Jag är ett riktigt TV-Freak, men ändå hinner jag så mkt annat! :D Perfekt enligt mig ;)
Âr du ett tv-freak?
Glöm inte att ställa frågor till mig i några inlägg neråt!


Jobb-outfit.
Gina svart tröjja och jeans från Espri. Egentligen står det Lille Persille på mina tröjjor jag jobbar i, men idag var alla i tvätten, så den enkla svarta ovan fick åka på.


En Tv-ready Noris ;)
"Har du en tv, men är inte Tv-ready`?
Skaffa Tv-ready-Noris och få en chipspåse på köpet;)"
Hehhe, härmade en reklam ;):P



Godnatt♥



Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0