I schüüüüülaaan.

HejHopp! Sitter nu i skolan, vi har våran "soft"-till norsk-lärare :) Han låter oss jobba i 10 min av timmen sendan får vi surfa :D BRA(Y) mer sådant i skolan :D
Tänkte på en grejj igår, kanske jag borde skriva inläggen på två språk, norska och svenska, med tanke på att en del norska vänner läser min blogg :)??
Aja nu ska jag fortsätta blogg-checka för det hinner jag inte när jag kommer hem, "glömde" PACKA igår så det ska jag sen drar jag!!!!!
Ringer er jag ska träffa ikv, mango jag har inte fått tag på dej så ringer dej !<3


PUSSSSS!




Min pink beauty följer såklart med hem idag:D:D

Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0