In the living room.

Sitter och bloggar från vardagsrummet för ovanlighetens skull! Spotify rullar och går såklart ;)
Har fortfarande väldigt ont i knät, men det blev lite bättre idag iaf, va med på gympan lite halvt, blev lite bättre av det tror jag :) Hade också ett möte på skolan, jag är med i  en grupp med ungdommar som är ledare för FRIENDS typ liknande grejj. Lite kul, men en del jobb kmr det nog bli, men ngt ont kommer det nog inte ut av det så jag är med! Sedan efter skolan tog jag och pappa och drog till Lilleström alltså inte mot Oslo,tvärtom. Där sprang vi ärenden och handla frukt och äcklig choklad. hehhe.
Nu hungrar jag ihjäl så jag hoppas att maten är klar snart !!!!!
Nu ska jag väl fotsätta dagen  med lite läxor(?) , slappna av, måla naglarna och blogg checka ca.30bloggar som tyvärr är en vanlig dagsgöra för mig, måste typ på rehab för det!BLOGGREHAB! Någon som hört om det? För det kan fan inte vara bra att vara så besatt som jag, men jag försöker sluta, slutat med fokis iaf och rahlenfeldt.
Aja mkt intressant liv  man har, det är väl så när man är vanlig ;)
Men jag ska ta outfit bilder med kameran och medan jag gör det ska ni få se en bildboooooooooooooooomb! ;) Från camen såklart, heheh, besatt av den också! ;)






;)







Jag vill typ göra ngt gaaaaaaaaalet, en sidecut kanske ?? :D

Eller en peircing i tungan? Det har jag verkligen lust på!!! Fatta va fint/coolt/rockigt/bra. Men dåligt för mina tänder och tandkött dock :/ MEn we'll see bitches ;)

Älska denna inte-fungerande klocka!♥



















;)MONSTER.


hahaha var ju tvungen att prova att rita på bilden, dock rita jag och sen tog bilden och mitt ansikte passa inte in x-D



Visst blev det kul med en förändring i bakgrunden, alltså den persiska mattan som hänger ? ;) hehehhe.
Men nu ska jag ta outfit bilder och ÄTA!
Hoppas ni gillade webbcams-bomben! ;)





Ciao!♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

fin är du<3

2010-03-17 @ 19:50:18
URL: http://trulyamanda.blogg.se/

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0