Min snälla morfar.

Har landat(från bilen,hahah) hemma hos mormor och morfar för någon/några timma/r sedan:) Alltid lika mysigt även fast man hels vill dra hem till min gamla hemort och inte bara hit direkt, men det är ändå viktigt att vara med dom, dom är guldvärda och är snälla och lagar god mat såklart;)♥
Idag skulle jag ha dragit till Mango också, men det blev lite sent här så vi lunchar imorrn ist :)
Nu väntar vi på vem som ska vinna Let's Dance, jag hoppas på Mattias!
Nu kom morfar med ett glas trocadero, bara sådär :) Vad snällt ändå, jag behöver det inte men han kommer ändå :) Snäll morfar :) Har tänkt att den dagen han skaffar dator ska jag lära han Skype och FB, haah :D
HAHAHA, nu kom MORMOR med godis, haha dom vill göra en bulle av mig, en ungsbakad typ!
Planer för imorrn blir tidig lunch med min Mango, sedan ska jag möta upp Maja, sedan messar jag people om jag får tid, sen på kvällen drar jag på fest i grumsan.
Min kusin som jag saknat väldigt mkt var här nyss också, hon är frisör också så jag fick låna en locktång av henne, bra för jag glömde min-.-
Men nu ska jag proppa godis och Trocca!










Men får inte glömma att inte proppa mig för mkt, för denna helg SKA JAG HA EN SKÅRE PIZZERIA KEBABTALLRIK! Saknart? JOOOO det gör jag som en fiskmås!!!!!



Godnatt!♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

svar: aaw tack (L)



DU GJORDE MIN HELG! <3 fyfan vad jag saknat dig :(

japp, vecka 15 om planerna håller! ;p

2010-03-29 @ 19:12:29
URL: http://trulyamanda.blogg.se/

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0