Morning seent

HEJ PÅ ER!
Nu har jag påsklov(har haft sedan fredag) så borde blogga flitigt meeeeeeeeeeen, var ju hemma i karlstad och då var jag nog stressad så då blev det lite glest, men sedan kom jag hem jobbade och igår gjorde jag stallet och slappade, sjuk är man lite halvt också, inte på bättringsväg... Men jag ska iaf på lite firande av en familjevän idag, dom har en valp sedan i somras också, henne bloggade jag om tror jag? Så det blir nog fika och busa med "valpen"(gammal nu ju; ) och såklart fira födelsedagsbarnet!!!!! :)
Har iaf tagit bilder under dagen så ni ska få lite ordentliga bilder ikv.

Idag la jag på lite mascara och eyeliner  sedan inget mer, orka puder eller foundation.. :P



hatar förresten mitt hår idag .. blä.



haha jag måste ha blivit BLONDINBELLANERAD(Positivt, diggar henne) för jag lyssnar på RING,RING med ABBA på spotify och sjunger i min fagra locktång! hahah :D


Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0