Nice.

HelluHellu!
Idag mår jag braaaaaaa! Humör är nästan topptopp!
Kameran funkar egentligen! :D:D HAPPY! Idag ha jag jobbat på bra i skolan och nu kom jag hem efter att vi åkt runt lite osv. ;) Hemligheten börjar förresten närma sig lite,tror jag!!!!!
Snart ska jag nog käka lite mat, vad det nu blir. Sedan rida lektion och hästen har fått nya skor!!! Imorgon kommer jag att sluta 12.15, guuud vad gött. Alla lärarna föutom en av våra väldigt roliga/bra är i England, så vi ska ha gympa(fårse) och film:) Mysig dag! Så då drar jag antagligen fort som en blixt till stallet och sen hem, för jag vill hinna med så mycket, men kan inte sova ut på lördag , börjar nämligen kl.09.00 då, så fredagen blir nog inte så stressig som den kunde ha varit! :D
Nyss ladda jag över bilderna också, måååånga! + att jag nog måste städa mitt rum kom jag på nu när jag såg på det i bilderna , asch, klarar aldrig att hålla ordning och lägga kläderna där de ska vara, men det har blivit ganska mkt bättre iaf,nu med min älskade klädstång!
Nu outfit bilder:

The face today: Enkelt med lite foundation och mascara. Min skolvardags sminkning, vem orkar göra sig fin för en möglig skola liksom ;)-.-

Lite sjö-tema blev det idag.

Ojoj, nu förstår jag vrf jag blev klassens bitch(IRONI) pga av denna bitchiga blick kanske ? ;)

hehheh var tvungen att leka lite, blev ju glaaaaad när kameran funkade! Menden ska forfarande lämnas in för putsning :)^^

Målade mina nuvarande väldigt korta naglar. Ska försöka bli bättre på att måla dem hela tiden, för de slits iom. hästarna och jobbet..

Blev iaf rött(somvanligt), ÄLSKAR denna färg egentligen så knasigt bra är den. :D Nästa gång blir det nog turkost, sverige flagga eller någon annan bra/rolig/fin färg! ;)





Skulle visa vad jag hade på benen ;)

:)



Outfit:
Jacka/kavaj: Only
Randig tröja: Voice Of Europe
Jeans: Ginatricot
Ring: Pilgrim
Klocka: Pappas gaaaaaaaaaaaaaaaaamla! ^^

Till detta blev det också Pälsjackan och conversen:)




Vad tyckte ni om hur jag såg ut idag ?



Ciao!♥



Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0