no cat awake.

hej IGEN! Heheh, antigen ingen uppdatering alls eller asmkt, önskar mig balans i julklapp då eller ? ;) hahah!
Nej nu känner jag ingen vits att vara vaken, ska ducsha nu, fixa saker och ting för imorrn och försöka vara i säng INNAN tio, fårse hur det går...

provade en ny funktion nu, tråkig va ;) men blev lite ljusare bild då iaf :)

trött, har inte haft en bra sovrutin på ca 2 veckor, det var också ca 2-3veckor sedan jag fick min dator, kan det ha någonting med min dåliga sömn att göra ;) heheh, jo  det är nog det!

Ser också på brorsan när han spelar ngt konstigt tv-spel, men jag slocknar typ och han gap-flabbar...


Nu kom det chips också, fan jag måste ha!

Godnatt♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0