Nothing there.

Jag ser ingen design ännu, får hoppas att den kommer snart??
Nu sitter jag i köket och bloggar.Är alltså hungrig:) Senare idag ska och och Challe träna, sista gången vi gjorde det, i måndags bada vi bastu i typ 2 timmar och träna iaf 1,5 timma :)^^ Asbra på Elexia iaf♥ Idag går vi på Zumba pass! YEY! Det ska vara det NYA, the thing liksom ;) hahah, men det blir kul,ska vara ett väldans drag i det har jag hört!Men jag måste leta upp lete fler träningskläder osv.Kanske köpa nya snart, men väntar på min lön...-.-
Imorgon har jag matte prov också,så jag måste pluuuuugga, igen... Provet idag gick nog inte upp men inte ner? Min muntliga framförning i No:n gick ok, men jag är på så piss humör pga andra dumma,falska folk. Måste nog bryta en del kontakter, mår så dåligt av falska personer...
NU MAT.

Såfort jag kom hem slängde jag på mig t-shirt mjukisar och slängde luggen i en nål, kände att jag behövde det, pga intervallträningen idag på gympan, MEN JAG SPRANG HELA TIDEN^^



Somsagt sitter jag i köket, här finns det havrefras..


Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0