Ordning på mitt liv!

Ja, jag har i perioder ett dussin saker att komma ihåg, det brukar vara saker som jag ska göra om helgerna, för en månad sedan var jag uppbokad med saker och ting på helgerna i ca en hel månad framåt, jag kommer ju ihåg vad jag ska, men grejjen är att jag är sjuuukt rädd för att glömma det. Blir stressad av att tänka så, därför behöver jag en almenacka. Har inte hunnit köpa någon ännu, MEN nu när jag var hemma hos Ulli, fick jag en JÄTTEFIN! ♥ Hennes syster ville inte ha den och tänkte slänga den, då tänkte Ulli på mig, snällt va ? :) Iaf så är den på Italienska och Engelska, perffa , då kan jag ju lära mig lite Italienska iaf, det är ju en av de vackraste språken enligt mig iaf !
Den heter Italian Love. Och är fylld med hjärtan överallt! heheh :D
Påtal om att ha ordning på livet, det första jag ska göra nu, som jag sa att jag skulle förut är att plugga, fan va lat jag är när det kommer till det, men när jag väl gjort det är jag en primadonna typ, alltså stolt ;)




Framsidan.

Baksidan :) Visst var den söt ? :)


NUSKAJAGPLUGGA!



Ciao!♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

svar: taaack :D <3 det är mammas säng ;)



<33333 miss u 2!!

2010-03-14 @ 20:58:47
URL: http://trulyamanda.blogg.se/

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0