Skoooolan!

Hejhej! Har lunchbreak nu! Just skrivit engelska i 2 timmar (Y) Blev asnöjd, fårse hur resultatet blir :) Hoppas på iaf vg? aja engelska är engelska, så man ska aldrig förvänta sig förmkt ;)heheh.
Nu ska jag käka lite tror jag. Jag har för tredje gången här i norge med mig mat till skolan! :O ;) Man får ju inte mat här så man tar med sig elr köper onytig mat, ni kan ju gissa vad jag har gjort  de flesta ggr ;)?

Nej nu kurrar det i magen!




Jag nu, och YES vi har ens inte Whiteboard här! BRA NORSkAR(Y) (IRONI)


Dagens lunch består av:
- Fruktsallad.
- Macka med Italiensk Salami.


Allt gjort av mamma, så brukar det inte vara de få gånger jag tar med mig egen "mat".
Till detta blir det vatten som smakar diskmedel -.-




Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0