soft

God kväll .
Håller på att föra över lite bilder nu, alltså från min KAMERA, så nej, ni ska inte behöva stå ut med webben hela livet:) Den är typ bara så populär hos mig pga att jag älskar den, snabb osv . hehe ;)
Iaf så var jag hos polleplutt♥ Gick bra, red ute i solen så huvudvärken försvann!TACK OCH LOV FÖR DET! Vi tog ett skutt över ett litet hinder i galopp och några fler i trav.Även fast hindret var minimalt gick  det ändå i 170 i galoppen, goa,galna häst ;)
Imorgon har jag ingen skola typ. Ska dit vid kvart i elva och sedan kanske ett möte, ifall inte så  blir det lite läxor när jag ändå är där :)
Det blir ju iaf GRYMT SOFT med INGEN riktig skola♥







Glöm inte att ställa frågor några inlägg under ! :)

Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0