Söndagsmys.

Hemkommen från stallet denna slappa dag :) På tisdag ska jag nog ta några nya bilder på min vackra pålle som jag kan lägga upp i bloggen också :)
Red ute i snön tills det blev mörkt :)

Var nyss uppe i vardagsrummet och kvällsfikade med familjen, sedan smög jag ner hit igen, orkar inte se på "änglar och Demoner" , inget för mig. Försker dock se "I skuggan av värmen" men som vanligt är inte elektroniken på min sida -.-

Funderar lite på vad jag ska ha på  mig imorgon? Förr när jag inte hade en proppfull klädstång i rummet, hade bara garderoben som var överfull och som nu är full, så slet jag verkligen med att tänka vad jag skulle ha på mig nästa dag, bara slängde på mig ngt på morgonen. Men nu är det roligt att se vad man ska ha på sig, för mig så bara ser jag på klädstången, som är min utsikt från sängen när jag ska sova, då bestämmer jag oftast vad jag ska ha på mig :)
SÅ alla girls där ute borde skaffa en klädstång att ha era favvo plagg på!




Blubb,blubb, vad ska jag ha på mig??



Någonting av detta bakom mig iaf ;)



Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0