Vad har jag i glaset?

Hej Hopp Nästan i Galopp! ;)
Hemkommen från stallet nu. Där hoppade jag en liten blandning av arab och ngt mer. Det gick FRAMÅÅÅÅÅÅÅT med en dundrans fart, hej å hå va det gick kan jag lova!!! Hon har energi! Vi hoppade som sagt och medans de andra hoppada ca.50cm hoppade jag 60-70cm på den lilla skruttan, hon kan verkligen HOPPA! Hon är ju rätt liten så hon har en väldig kapactet, så jag hopppas nåon köper henne och tävla henne faktiskt :)
Nu ska jag snart upp och rota i skåpen i köket, är vrålhungrig, men åt ju nyss typ? Hahah, är man konstig är man ;)
Ska nu snart också se på Stieg Larssons serie på svt1 "Män Som hatar Kvinnor" det är en serie av filmen, men med mycket extra matrial så det blir mkt längre, spännande:) Har ju sett halva filmen (den första alltså) , men sedan stängde jag och Ulli av filmen i panik av rädsla, så jag värmer upp lite med den igen, vi ska ju som sagt se på den i skolan imorrn också så, heheh ;)
Just det ska klura ut vad jag ska ha på mig också, + att duscha, hurfan ska  jag hinna med allt?????? Det fixer sig hoppas jag ;)
Nu får ni de senaste bildena på mig just nu:


Vad tror ni jag har i glaset? Den som gissar rätt får en länkning! (generösa jag , fast inte så generös med tanke på hur lite läsare man har ; )


Vad kan det vara ???

Klurar kläder inför imorrn.... hmmm?





Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0