Vad ska man packa då?

Imorgon reser jag ju hem över helgen. Men jag packar ALLTID för mkt, även fast jag vet vad jag ska andvända, men det är typ för att jag vill kunna ha ett val när jag står och ser  ner i väskan , ahah :)
I födelsedags present fick jag bland annat en stooor friis&Company bag. ASBRA för mig när jag reser och flänger :)
Den är lila och stor och rymlig,bra handtag och band, oh yes I like it!
Så snart ska jag plocka lite kläder samt damsuga + börja packa innan jag åker iväg och rider.
Men ni får ha det så bra så hörs vi, och design ska vara på ingång nu!:)



F&C


Till klockan och min dåliga tid....



Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0