Where is it?

Bara jag som inte ser bloggdesignen ???????
Hoppas den är på g iaf.

Nu är jag hemma, var ju MOT-UNGDOM motsvarande FRIENDS-ungdom-ledare i sverige.  Fast idag var det inget riktigt uppdrag, mer att vi skulle visa oss för dem som vi komma till skall.. Helt OK. Lite småtråkigt, men ok och de flesta små barnen var små,snälla och söta. Tänk att man själv var såååååååååååå liten och såååååååå omedveten om livet?? Det typ gav mig en tankeställare,som tillslut ledde till att jag kom fram till att livet är onödigt, inte så tankeställare va ;)?
Men egentligen skulle vi tbx till skolan nu i 1 1/2 timma, men jag har huvudvärk.. Så ska vila mig i några minuter och sedan prova att jobba på lite hemmifrån!

Tröjjan jag har på mig som Mot-ungdom.

MOT handlar i det stora hela om att ta egna beslut och val och att vara POSITIV.

Tog ett glas vatten också, funkar ju relativt för hövvet;)
Mission completed ser det ut som på bilden typ hahah!


Som ni vet är jag halvt persisk. ^^ hehe. Iaf så var det nyår i lördags och vi åt middag med den vanliga traditionella maten och gooooooooooood efterrätt. Vi gick dock inte ut ngt, ena brorsan jobba osv. Men fick som vanligt en liten present, den kommer från mexx och innehållet får ni se innom kort! Det blev iaf 1389 där nere nu, och ja det är sant! ahahah! SÅ GOTT NYTT ÅR!!


Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0