YO brothers from my MOTHER!

Nej så sa jag inte då jag klev in och joina 2 av  mina bröder i Sebbes rum:);) Men det stämmer ju iaf^^ hehe.
Nu chillar vi bara med Ntionalteaterns musik(Ica-Stigs band!) och datorer och tv-spel. Hänger heltenkelt ;)
Men det får vara max en halvtimma till för mig iaf, för jag har skola med prov imorrn. Pluggat som tusan har jag iaf!!!
Men nu ska jag fortsätta hänga så puss sålänge!



Inge bra ljus så ni fick en galen bild .








Låten är iaf bra, videon kan man ju diskutera, men helt klart UNDERHÅLLANDE, men stackars folk, vad chockde de måste vara när de sitter och dricker latte och helt plötsligt kommer en naken modell?




Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0