Ett glapp.

Tjohej! Här var det gleeest med inlägg va ;)?
Jag har inte tröttnat, men typ protesterat mot mig själv, låter konstigt, men that's the way it is I THINK. ;)
Vi flyttar för fullt till det nya huset som ligger vid vattnet och har en gigantisk tomt :)
Lite spännande, men lite töligt med flytt.
Vi har haft alla heldags prov i skolan, nu är det bara en MASSA inlämningar och det MUNTLIGA STORA PROVET. MAn kommer upp i ett ämne och har 2 dagar på sig att öva. Vi slutar den 18 juni, och innan dess ska vi  hinna med MASSSSA, kom på att jag har prov på onsdag och jag kan NADA. AJJJJJ.
Nu ska jag göra klart två inlämningar innan jag ska äta gröt. JAPP ni hörde rätt, GRöT i slutet av MAJ ! Vi äter av det vi har så slipper vi packa ner mat och köret skulle jag tippa ;)

Någon som vill göra en ny design till mig?:)




Bild 1: en bild på mig. Bild 2: En bild på mig och min ena bror. Jag gick i tvåan ahahha :D



Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0