Glow.

HEJ BLOGGEN!!!!!!!!!+allt folk som läser dem, om nu några är kvar ;)
Hoppas ni mår bra?
Jag har haft fullt upp i några veckor, med prov,häst,jobb,skoooola,PACKA, för nu har jag flyttat till huset vid sjön med en fantastisk solnedgång varje kväll!
Jag sitter i mitt nya rum, idag har jag varit i skolan, sedan drog jag till jobbet och jobbade 5 timmar sedan for jag" hem", har svårt för att kalla nya hem för "hem" , hahah :D
Ni såg säkert på Eurovision Song Contest som hölls här i Norge Oslo i lördags? Killarna som kom och sjöng då alla/europa dansade heter MADCON och är rätt stora här och har haft speciellt två bra låtar och såklart fler, men denna var ju GRYYYYYYYYYYM! Man blir sjuuukt taggad! :D

En realativt gammal bild nu ;)

Jag ska bli bättre på att ta bilder och blogga, nu när jag bor på ett fint och otroligt fridfullt ställe. Det låter som det är lååååångt ute på landet, men det är 20 min till oslo om inte mindre! :D




Puss och kram från en bloggare som ska bli en bloggare på riktigt framöver! ;)

Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0