Fått en flaska i huvet.











Jag är så osäker på vad jag ska göra, men jag känner mig säker
. Jag tar en paus från hästlivet i en månad, december som blir otroligt stressig ändå. Jag måste fundera, det låter som om det är världens katastrof att ta ett uppehåll och se om man saknart OCHB DET ÄR PRECIS VAD DET ÄR. Hästlivet har jag om cirkus en månad hållit på med i 10år, det är nästan hela mitt liv ! Det är inte något man bara säger, ey jag ska sluta rida. Nej det är en livsstil och jag är osäker nu. Väldigt osäker. Men en månad borta från det skal nog få gnistan att brinna, eller slåkna helt.

Ciao!♥



Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0