Hometown.

Är hemma i karlstad nu, varit sedan igårkväll. Blev hämtad på tågstationen och drog vidare och käkade god smörgåstårta, slaggade hos min kusin :) Trevligt,trevligt! Idag blev jag hämtad av viccan & maja, vi drog till stan och bergvik, skulle köpa julklappar, MEN JAG HITTADE BARA EN!?:O  Får leta vidare i Norge, men,men.
Nu är jag hos mormor & morfar, har druckit te och är nu helt slut... Kanske skulle möta upp en vän vid sundsta och senare in till stan imorgon, men jag vet inte om jag har tid & energi, för jag vet inte när tåget åker, LYCKAT.se...
Nu ska jag fortsätta halvsova, fast först ska jag ringa mamma och be henne boka tåg!

Min ena bror och jag!


Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0