In my WOrld.

Allt snurrar runt plugg nu, skolan plugg, hemma plugg, sova äta dusch och så snurrar det som världens tråkigaste hjul.
I sverige har ju de flesta av er höstlov, efterlängtat eller? Jag hade mitt för en månad sedan, då hann man ju äns inte längta efter det! Skulle inte sitta fel med lov NU, men nej får vänta 1,5 månad till. Kul.
Jag borde sitta och ös plugga, men jag är så arg,frustrerad över allt plugg, och HUNGRIG, så det kan vänta,typ.
Är det någon som känner med mig? ;)


En bild i från i början av sommaren, jag såg så tråkig ut på bilden så det matchar sjukt bra med detta döiga inlägg!


Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0