Lanvin,lanvin,lanvin,lanvin..

Hej, kan ni se vad jag skriver mellan alla LANVIN bloggar/sidor osv? ahhah.
Nej men jag tycker det är sjukans kul med mode,kläder skor osv. MEn måste ändå kritisera lanvin lite, iaf från min sida så var det många plagg som inte riktigt föll mig i smaken, antingen föööör mycket eller föööör enkelt?
Kommer ju från landet LAGOM så inte så konstigt att min åsikt är så va ? ;)
Men tycker alltid det är kul med sådana här sammarbeten, men ni hörde min åsikt och det är därför jag tycker det är konstigt att det blev ett stoooort bubbel om detta idag? Men kul  att det gick bra för dem, som vanligt, asså att allt blev slutsåldt på typ 10-20min. :)

Nu lämnar vi lanvin snacket!
Idag möttes vi av glada lärare i ingången, dom stog och bjöd oss på choklad godis, mackor kex osv. Det är "MOT Til å glede dagen" idag, norges motsvarighet till "Friends" och idag ska man glädja någon, då brukar vi ofta vara ute i samhället och göra en god gärning på dagen, men vi hade tenta, så vi blev lite bortskämda ist ;)
Bra start på dagen ;) Dagen sedan hade vi engelsk tenta, hoppas det gick bra! Lämnade in vi 11.40, så satt minsann en stund :) Sedan jag jag hem "med gubben i lådan"( i mina öron då; ). Fint väder, men blåser som en sibirisk vind typ, kallt! MEn med goosen så går det bra ;)



Två roliga bilder tagna i fredags ;)




Kan inte ni berätta vad ni tycker om hela LANVIN grejjen?:)



Ciao!♥


Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0